Ali veste, da smo vsak dan izpostavljeni do 3000 oglaševalskim sporočilom? Svojo pozornost sicer namenimo le približno enemu procentu teh vsebin, vendar še ta pozornost ni pozitivna, večino teh sporočil zaznamo kot distrakcijo oz. tratenje našega dragocenega časa. Le dva do tri sporočila so zares tista, ki so za nas koristna in nam predstavljajo neko dodano vrednost.

To je samo ena drobtinica izmed tem, o katerih je tekla beseda na včerajšnji konferenci o vsebinskem marketingu POMP forum v Klubu Cankarjevega doma. Priznani govorci iz celega sveta so predstavili najrazličnejše teorije ter jih ponazorili s primeri dobrih praks ter tudi etike in odgovornosti, ki jo nosijo oz. nosimo komunikatorji.

Blogerji smo hočeš nočeš del sveta vsebinskega marketinga. S svojimi zapisi ustvarjamo zgodbe, razkrivamo delčke našega življenja in gradimo zaupanje z našimi bralci. Včasih v sodelovanju s podjetji priporočamo izdelke ali storitve, spet drugič kritiziramo tiste, ki so nas razočarali. Za razliko od oglaševanja ustvarjamo vsebine, ki jih naši bralci želijo videti, medtem ko so jim vsebine v večini oglasov vsiljene. Zato nosimo odgovornost in imamo moč, ki se je včasih sploh ne zavedamo.

Glede na to, da je marsikdo na konferenci pričakoval, da se bo ob predavanju Mikeya Mooguireja z agencije Wunderground po odru sprehodil samorog, smo spoznali, da se daleč največji dosegi ustvarjajo z lažnimi in napihnjenimi vsebinami. Čeprav je zabavno videti, čemu vse smo ljudje pripravljeni verjeti, je hkrati tudi strašljivo.

Zato se raje držimo preverjenega recepta Rona Titea. Recept za uspeh ne le marketingašev, temveč vsakega blogerja, vlogerja, influencerja ipd., ki je preprost, a hkrati zelo zahteven: poštenost in odkritost vodita do zaupanja. Vrednote so nekaj, kar je potrebno živeti, ne zgolj zapisati na spletno stran. Naši bralci si ne želijo popolnosti, temveč avtentičnost. Da znamo svojo nepopolnost sprejeti in v njej uživati. Dejanja so tista, ki nas pozicionirajo v očeh naših bralcev.

Medtem ko se s svojimi vsebinami borimo za pozornost in uživamo v njej, pa se moramo zavedati tudi svoje odgovornosti. Splet že dolgo ni varno okolje, v katerem bi lahko brezskrbno trosili z osebnimi podatki. Poleg tega se naša pozornost iz resničnega sveta okoli nas vse preveč seli na ekrane in v digitalni svet. V ZDA je bilo leta 2016 kar 50% mladih zasvojenih z mobilnimi telefoni in trpelo znake odtegnitvenega sindroma, kadar so se morali ločiti od svoje naprave. Ljudje imajo motene spalne vzorce zaradi programov kot je Netflix. Vse to so stvari v katerih ljudje uživamo, vendar je meja med užitkom in uničenjem včasih lahko zelo tanka.

Svoj delček odgovornosti v rokah držimo tudi blogerji. In prav je, da se tega zavedamo. Zato izkoristimo svojo moč za stvari, ki resnično štejejo. Kot je ob svojih zgodbah in fotografijah navdihujoče zaključil Arne Hodalič: da sveta v katerem živimo ne pokopljemo s plastiko in svojimi nepremišljenimi potrošniškimi navadami.

Za Mami blogerke Maja Murič, Misija: Mamica

Kategorije:SODELOVANJA Dogodki

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja